Translate

zondag 8 september 2013

Yvestown Fair 2013

Gisteren ging ik met een vriendin naar de Yvestown Fair.
 
Gastvrouw Yvonne zette haar tuin open voor mensen met een hart voor handgemaakt. Prachtige ontwerpen zagen we, vaak gemaakt door bloggers die we al zo lang volgen.
 
We kregen een nummertje bij het binnenkomen, waar een prijs mee gewonnen kon worden.
Ik kocht een houten mal om enveloppen mee te maken. Na 100 enveloppen voor onze trouwbedanktkaartjes, en nog eens een hoop die ik voor zomaar maakte, was mijn papieren mal een vodje. Deze houten variant gaat blijven meegaan, snailmail, here I come! Ook kocht ik mijn eerste washi-tape, om de enveloppen mee dicht te kleven.
 
 
We dronken een limonade, en terwijl ik met een oude bekende aan het bijkletsen was, maakte Yvonne de  winnaar bekend. Mijn vriendin zei tegen me, 'Hé, was jij dat niet?', rommelrommel in mijn handtas, en ja hoor! Een mand gevuld met allerlei moois van elk kraam op de Fair, en een geldprijs.
Kijken jullie mee?
 

 
 
  Met de tegel heb ik al plannen; als we *ooit* een huis kopen, wordt hij mee ingemetseld.
 
Toen we langs het kraampje van WoodWool&Stool gingen, was vriendin E. meteen verliefd op het plankje met 'Ik zie u graag'.
Toen ik de mand kreeg, bleek deze er ook in te zitten. Die gaat natuurlijk haar kant uit, begeleidt door een kaartje in een homemade enveloppe.
 
 
 
 
Zo onverwacht, zo verwend worden...

En dat terwijl we daarvoor gesprekken voerden over hoeveel geluk er de laatste maanden op mijn weg komt, en dat dat soms griezelig is, en dat ik dan wel eens in paniek schiet omdat ik denk dat dat niet mogelijk is, en er wel eens iets heel ergs zou kunnen gebeuren.
Maar dat de vriendin me dan op het hart drukt dat ik mijn deel wel even heb gehad, en dat ik maar gewoon moet genieten. Leven in het nu. Deal.

 

5 opmerkingen:

  1. Oh wat een bof, een prachtprijs. Ik had geen idee dat er zoveel moois in dat mandje zat anders had ik iets hard geduimd voor mezelf! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet normaal, zo'n mooie cadeautjes. En niet normaal dat ik ze niet won! (grapje, hoor). Veel plezier ermee,
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen